A publication where you receive 12 postcards drawn and written by 12 illustrators about their favourite city spots



Una publicación que te permitirá recibir 12 postales dibujadas y escritas por 12 ilustradores desde su rincón favorito de la ciudad






Daniel Montero Galán (Madrid)



Daniel tell us a brief autobiography: 
“I was born in Madrid in 1981 at the early age of 0 years old. As expressing myself with words was too difficult to me, I started to do it drawing and from then on I get to communicate better drawing than writting.
I always wanted to live from my drawings since they lived from me, so I decided to become illustrator. After a long period closed in my room getting better, I received my first orders, which i attended working on the computer, but eyes start to feel funny after 10 hours working in front of a screen, so I went back to paintbrushes and started to use the style i feel comfortable with now”.

                           ------------------------------------------------------------

Daniel nos narra una breve autobiografía: “Nací en Madrid en 1981 a la temprana edad de cero años. Como me costaba muchísimo expresarme con palabras comencé a hacerlo dibujando y desde entonces me comunico mejor con un lapicero que hablando.
Siempre quise poder vivir de mis dibujos ya ellos vivían de mi, así que me decidí a ser ilustrador. Tras una larga temporada encerrado en mi habitación perfeccionándome recibí mis primeros encargos, estos los realizaba trabajando con el ordenador, pero después de estar diez horas delante de un monitor los ojos comienzan a hacerte chiribitas. Así que volví a retomar los pinceles y me puse a pulir un estilo retorciforme con manchítas con el que me siento la mar de cómodo”.